Canada it is! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Kelly Verbeem - WaarBenJij.nu Canada it is! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Kelly Verbeem - WaarBenJij.nu

Canada it is!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

14 Augustus 2012 | Nederland, Middelburg

Hier issie dan, mijn reisdagboek voor de komende twee maanden Canada!

Nog even hoe het allemaal is begonnen, ik was namelijk niet van plan om weerop reis te gaan.... Soms komen er echter dingen op je pad die je niet kunt weigeren ;-)

Het begon met een contract bij het ROC dat niet verlengd werd en een rondje surfen op het internet op zoek naar een baantje.
Als paardenliefhebber valt mijn oog dan toch wel eens op vacatures in de paardensport.
Zo kwam ik het oproepje van Femke tegen, die iemand zocht die de komende twee maanden kon komen helpen met het trainen van de Friese paarden op de fokkerij van Klaas en Annelies Wiersma in Lethbridge Canada.
Aan het einde van mijn verblijf mag ik Canada nog verder gaan verkennen en rondreizen!

Aangezien ik ineens de tijd heb, de mensen daar aardig klinken en het aanbod dat ik kreeg geweldig, was de beslissing snel gemaakt!
Ik vertrek morgen (15 augustus) met Air Canada richting Calgary met een overstap in Chicago.
Ik zal daar rond 8 uur 's avonds aankomen en worden opgehaald door Annelies. Hier in Nederland is het dan 4 uur 's nachts, dus zet je telefoon stil voor het berichtje dat ik stuur als ik aankom midden in jullie nacht ;-)

Ik ben heel erg benieuwd en heb er ontzettend veel zin in. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!


Liefs Kelly





  • 14 Augustus 2012 - 13:40

    Joan:

    Lief zusje,

    Heel veel plezier gewenst in Canada, ik hoop dat je daar weer een geweldig tijd zal hebben !

    X Joan

    Je moeder is dol gelukkig met je waarbenjij.nu blogjes.....

  • 14 Augustus 2012 - 14:57

    Greet En Jan:

    Heel veel plezier en goede reis.
    (en ja , Joan, ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten)

  • 14 Augustus 2012 - 15:22

    Rob En Rosy:

    Lieve kelly , heel veel plezier in Canada en goede reis daar naartoe.
    fijn dat het friese paarden zijn,kan je dus gewoon nederlands mee spreken.!!!


    Groetjes Rob en Rosy

  • 15 Augustus 2012 - 08:29

    Jaan:

    Had/Kan het beter hier doen dan op FB natuurlijk, dus nog maar keertje: Heel veel plezier in Canada!
    Lijkt me echt een geweldige kans, dus geniet er volop van, maar dat komt vast goed!

    Ga je volgen hier! :j

    groetjes, Jaan

  • 17 Augustus 2012 - 03:58

    Kelly Verbeem:

    Thnx allemaal! Verslag van mijn reis en 1e dag volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Kelly

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 29260

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 06 Oktober 2014

Indonesia

15 Augustus 2012 - 12 Oktober 2012

Canada

27 Februari 2018 - 30 November -0001

China

Landen bezocht: